Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Verzenden & retourneren

Bestellen & Leveren
Wij accepteren bestellingen uit bijna alle landen ter wereld, wij leveren (voorlopig) alleen aan landen binnen de Europese Unie.

Levertijd
Je bestelling wordt direct verwerkt zodra wij de betaling hebben ontvangen. Je ontvangt een e-mailbericht, zodra de bestelling wordt verzonden. Het pakket wordt binnen 7 werkdagen bij je thuis geleverd, of op een alternatief adres. Indien een product niet voorradig is en de levering van jouw bestelling iets langer kan duren, zullen wij contact met je opnemen.

GLS en PostNL verzorgen voor ons de bezorging van de pakketten.

Niet thuis
In geval van pakketverzending via GLS:
Indien u niet thuis bent, proberen we het pakketje bij uw buren af te leveren. U ontvangt dan een “niet thuis bericht” in uw brievenbus, met daarop het huisnummer van de buren waar uw pakketje is afgeleverd. Als het niet gelukt is het pakketje bij de buren af te leveren, dan ontvangt u ook een “niet thuis bericht” in uw brievenbus, met daarop een telefoonnummer dat u kunt bellen. Tijdens dit gesprek wordt met u afgesproken hoe u de 2e aanbieding zou wensen. Dit kan een aflevering zijn op een ander afleveradres zijn (bijvoorbeeld uw werkadres) of aflevering op een locatie bij u in de buurt, waar u vervolgens zelf uw pakketje kunt ophalen. Aan deze extra aanbieding zijn geen kosten verbonden.

Verzendkosten
Voor bestellingen binnen Nederland, met uitzondering van Caribisch Nederland, hanteren wij een vast tarief van € 6,95 inclusief BTW. Bij een bestelling vanaf € 35,- inclusief BTW worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Voor consumenten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land. De winkel van nijntje behoudt zich het recht voor om dit bedrag te conformeren aan de meest actuele tariefstelling voor deze diensten door GLS, PostNL of een gelijkwaardige aanbieder van pakketdiensten.

Retourneren
Uiteraard is het mogelijk om artikelen gekocht bij de winkel van nijntje te retourneren, indien het bijvoorbeeld al cadeau is gegeven etc. Bij het retourneren of ruilen zijn de verzendkosten voor het terugsturen van het artikel voor rekening van de klant. 

U dient aan de volgende voorwaarden te voldoen;
- U dient een ruiling of retournering altijd bij ons per mail aan te melden, u ontvangt dan een retourformulier welke ingevuld meegezonden dient te worden met het artikel.
- U kunt uitsluitend artikelen ruilen en retourneren die gekocht zijn bij de winkel van nijntje.
- Het artikel dient onbeschadigd, ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking terug gestuurd te worden.
- Artikelen die voor u op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geretourneerd.
- De kosten en verzendrisico van het terug sturen zijn voor rekening koper.
- Als uw bestelling bezorgd is, heeft u 14 dagen de tijd om de order te annuleren en vervolgens nog eens 14 dagen om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden en wordt deze definitief.
- Als u uw bestelling in één van onze winkels heeft afgehaald, heeft u 14 dagen de tijd om de order te annuleren en vervolgens nog eens 14 dagen om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden en wordt deze definitief.
- Als de gehele order retour komt zullen ook de betaalde verzendkosten (zie factuur) teruggestort worden.
- U kunt geen online orders retourneren in onze fysieke winkels.
- Ongefrankeerde zendingen worden door de winkel van nijntje niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen. 

Retouradres: 
de winkel van nijntje
t.a.v. afdeling retouren
Scheldestraat 61
1078 GH Amsterdam

Bij verzending naar het buitenland zijn de douane en invoerkosten altijd voor rekening van de klant.